2017. szeptember 23., szombat

itt a pár gondolat ami elsőleg megfogalmazódott

Maga az örökkévalóságban létezek
magyar világ-szerintem a föld bármelyik pontja ahol magyar él-
ott ahol van magyar gyerek-része szeretném legyen a gyűjteménynek-
maga a gyűjtemény változna múzeummá
mindnyájan a titok és a lényeg birtokosai vagyunk-azonban a gyerekek ennek tudatában vannak
a gyerekrajok megszületését lehetővé kell tenni-
tisztaságuk, őszinteségük tart tükröt a világnak
jézus is azt mondta legyetek olyanok mint a gyerekek-
a gyerekek érzéseit nem kell meglesni-ök nem rejtik véka alá
azt a felnőttek teszik-
mikor valaki elveszti őszinteségét-felnőtté vállik
mindig a legjobb döntést hoztam-hiszen itt vagyok
megvan a gazos udvar-a testvérem munkálkodik a kertben
mindig ott ahol vagyok ott vagyok otthon-
tudatosan próbálok élni-szuszogni- a természet lágy ölén ahogy a költő is fogalmazott
mindig ott élek ahol vagyok-az lehet erdő, mező, falu, város....
ma ugyanaz a kasza imre vagyok mint a tegnap, vagy holnap-mindig lesem az alkalmat ,hogy kifejeződjön látásmódom, gondolatom, szerényen, csendben fejlődjek, haladjak akár az idő...
én is azon munkálkodom megismerjem életemet-ez maga a munkásságom valósítja meg
az alkotás találkozik velem-felhasznál a mű létrehozásához-így megfoghatóvá vállik a pillanat
Édesanyámtól kaptam az életet- melyet nagycsaládba helyezett-ez jó tanító mester az életben
65 van akinek sok , van akinek kevés -nekem maga a végtelenség-az élet ami nagyon jól telt
ez a legjobb dolog-
a semmi az a legrosszabb


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése